ISPOVEST UČITELJICE (22): Dala sam otkaz i sad mrdanjem guze zarađujem milione! (VIDEO)

- U samo šest sekundi videa koji objavim na Vineu zaradim više nego da radim četiri meseca u školi. Stvarno se dobro živi od ovoga. Kupila sam sam novi automobil, otplatila sam ga u celosti, a uspela sam da otplatim i kredit kojim sam platila studiranje – kaže Džesika Vanesa
Džesika Venesa je tokom proteklih nekoliko meseci postala velika internet zvezda. Ona gotovo svakodnevno preko društvenih mreža objavljuje snimke i fotografije sebe kako mrda svojom guzom
Kada je ova 22-godišnjakinja iz američke savezne države Floride shvatila da tverkovanje može da zaradi veliki novac, bez mnogo razmišljanja dala je otkaz u školi u kojoj je radila kao učiteljica.
Stvarno se dobro živi od ovoga. Kupila sam sam novi automobil, otplatila sam ga u celosti, a uspela sam da otplatim i kredit kojim sam platila studiranje. Stvar je jednostavna, što više fanova na društvenim mrežama dobijem, to mi oglašivači više plate da ih spomenem. A ja imam stvarno puno fanova – pohvalila se Džesika.
Iako je sada prava zvezda, Dežika nije uvek bila ovako samouverena, čak se i stidila da pleše pred drugima.
- Kada sam bila mlađa, bila sam jako sramežljiva i nisam volela da plešem ispred bilo koga. Međutim, onda sam upala u neko drugačije društvo i postala sam samouverenija – ispričala je Džesika. Napomenula je da je tverkovanje najobičniji ples i da to ni u kojem slučaju ne čini droljom i kaže da ima veliku podršku porodice.
Nemam problema da pokažem svoje snimke baki. Ona je otkačena i verovatno bi mi se pridružila u plesu- tvrdi Džesika.


0 komentari:

Objavi komentar

+